Změna plánu - první půlmaraton už za 2 a půl měsíce

by July 30, 2009 0 comments
Ten poslední příspěvek jsem ani neměla odesílat :) Nakonec jsem si řekla, že nejsem žádný máslo a že pojedu už na půlmaraton v Drážďanech 18.10. Vyjela jsem si plán pomoci Asics Smart Coach, něco trochu jsem si doplnila a už ho úspěšně následuju (zatím je to jednoduchý .) ).
Jsem zvědavá, jak to budu zvládat. Dokonce jsem si propůjčila měřic rychlosti od Garminu. Po kalibraci měří, zdá se, dobře (před kalibrací chyba 15%). Jediný háček je, že příslušný Garmin hrudní pás je stejného typu jako ten, ze kterého jsem měla vždycky celoroční vyrážku na zádech, je zkrátka moc tvrdý. Takže pás si nechám svůj milý jemný Suunto. Tudíž budu běhat se dvěma hodinkama na ruce :D. Časem si plánuju koupit měřič taky od Suunta, ale všechno má svůj čas.
Podle plánu bych to po tréniku měla uběhnout za 2:08. Pro většinu půl maratonců asi poněkud trapný čas, ale já budu ráda, když to uběhnu :) A kdo ví, jak dlouho mi to bude ve skutečnosti trvat (kdyby fakt 2:08, tak budu vážně moc šťastná :).

0 comments:

Post a Comment