Fandím Monice

by August 13, 2009 2 comments
Jak už to tak bývá, uprostřed usilovné přípravy na půlmaraton mě skolily střevní problémy a teplota. Tentokrát věřím, že to nebude tak strašné a snad se mi podaří do plánu vrátit včas. Ťuk na dřevo .) Nevím, jak to máte vy, ale já čím víc nemůžu trénovat, tím víc si čtu články o běhání a jiných běžcích. Těším se, až zase vyběhnu na trať. A jak nemůžu prožívat svůj trénink, tak o to více asi prožívám běhání ostatních :) Dneska ráno jsem si četla zprávy a na titulní stránce iDnes mě moc příjemně překvapil článek o Monice, která vyhrála start na maratonu v Chicagu. Zajímalo by mě, jestli třeba Moniku neznám z behej.com, jestli náhodou třeba nečtu její blog...(to ale asi ne, to by tam snad o Chicagu psala:) každopádně její běžecký příběh se mi moc líbí a ze srdce ji fandím, ať to hezky zvládne. Je to velká odvaha, po jednom půlmaratonu hned zkusit maraton. A tak to má být!

P.S.: Už mám číslo na Grand Prix :)

2 comments: