14 dní "po"

by October 12, 2009 0 comments
Tak včera jsem po 14 dnech poprvé absolvovala nějaký pohyb, jestli se tak dá 15 minut plavání nazvat. Po každých pár bazénech jsem si dala pauzičku, protože se noha začala trochu ozývat, ale v podstatě to šlo. Zbylých 45 minut jsem si užívala vířivku a páru a dokonce jsem se svezla na toboganu :) Ráda bych takovou aktivitu zařadila alespoň jednou týdně - ještě mě čeká minimálně měsíc bez běhu. Ve čtvrtek hodlám zkusit aqua aerobik, snad to půjde - pohyby nohama můžu nakonec dle libosti šidit. Uvidíme.
Na lenošení už jsem si celkem zvykla - už mě nebolí hlava a pohled na běžecké boty nebo tepák ve mě nespouští depresi. Zato se ale začíná ozývat koleno, to je taky ten hlavní důvod, proč jsem se včera konečně odhodlala zkusit bazén (když nepočítám to, že už asi tři dny můžu bezbolestně chodit). Svoje levé koleno už znám - jak se nehýbu, začne bolet a to dost. A tomu bych ráda předešla.
Dneska jsem si ráno dala 4km celkem svižně na kole (celkem nedobrovolně, ale to je jedno), svalík přiměřeně protestuje, ale mysliḯm, že se brzo zase uklidní, do večera už mě čeká jen sezení u počítače a trochu vaření...

0 comments:

Post a Comment