Neděle 20.12. - váhání

by December 20, 2009 0 comments
Už včera odpoledne a večer jsem trochu cítila nepohodlí v krku, večer mě bolela hlava. Dneska ráno to bylo lepší, ale jestli mám jít běhat, jsem se nedokázala rozhodnout. Rozhodla jsem se počkat do odpoledne, až nebude -15, ale jen -9.
Nakonec jsem běh přesunula na zítřek, to má být tepleji a dala jsem si 300 Rep Workout For Sweet Dreams (300 opakování pro sladké sny). Bylo to dost náročné - jeden cvik jsem popletla a omylem ho cvičila lehčí (místo speciálních kliků jsem jen zvedala zadek:) a i některé další jsem si musela poupravit, jinak bych to nedovičila do zítřka - shyby jsem dělala s pomocí židle, potápěč mě totálně vyčerpával, nakonec jsem ho dělala vždycky jen směrem dolů a nahoru jsem se zvedla bez prohýbání a i tak jsem v poslední sérii musela 3x odpočívat a dřepy na jedné noze mi šly směrem dolů, ale nahoru jsem musela vždycky zapojit i nohy druhou, protože jsem padala do stran a asi jsem ani neměla na to se zvednout jen na jedné noze. Takže doufám, že příští sestava bude jednodušší :) Ale i tak mě to bavilo a myslím, že jsem i přes všechno zjednodušování zase o trochu zesílila :)
trénink
330 opakování pro sladké sny za skoro 29 minut, ještě pár hodin potom jsem skoro nebyla schopná si dělat výpisky, úplně vyšťavené svaly jsem měla :)
otužování
V pohodě, splněno.
učení
1.5 otázky hotovo
strava
Dneska jsem jedla asi celkem přiměřeně, cca 7600kJ.

0 comments:

Post a Comment