23.1. - ledové utrpení a vtípek na trati

by January 23, 2010 0 comments
Dnešní běh byl naprosto příšerný. Je to tak. Začalo to tím, že jsem si ráno uvědomila, že nemám co na sebe. Všechno mi leží v prádle a už třetí den jsem to zapomněla vyprat. Ano, šlo by to vyndat, ale to by bylo poněkud nechutné :) Vypůjčila jsem si oblečení od přítele a vyrazila jsem. Prvních 15 minut to byl boj o přežití. V -10 stupních, za větru, jsem se snažila zahřáti si prsty, protože jsem je téměř necítila. Tepák si ze mě dělal srandu a i když jsem běžela jak na závodě a cvičila u toho rukama, zarytě si trval na 65%. Něco po čtvrthodině už to bylo lepší. Ruce se začaly prokrvovat, ale začalo mě bolet břicho. Jako obvykle - státnice se blíží, stres narůstá, střeva protestují. Klasika. S pochybným pocitem v břiše, tepem okolo 80% místo 70% a pomalým tempem jsem to tak nějak doběhla. Místo 48 minut to trvalo 61 minut. Místo 70% jsem běžela průměrně spíš na 75%. Takže pocit bídný.
A ještě perlička na závěr: To už jsem zaznamenala minulý běh, ale zapomněla jsem to napsat. Na jednom místě, kde jsem běžela, je podél cesty místo, kde je přes cestu nakloněný velký starý strom. Takových míst je tam víc, ale tohle je speciální. Na kmeni toho stromu je zespoda papír A4 popsaný malým písmem. Samozřejmě jsem byla zvědavá, co je tam napsáno. Sice jsem se bála lézt pod starý nakloněný strom obalený sněhem (to byly zrovna ty dny, kdy pořád něco padalo kvůli sněhu), ale zvědavost mě přemohla a já vyšla z cesty a šla si to přečíst. Myslím, že už hádáte správně. Jednalo se o upozornění od městské části, že bychom si měli dávat pozor na nakloněné staré stromy obtěžkané sněhem a snažit se jim vyhýbat, že by nám mohl kus spadnout na hlavu :D Dobrý vtip.
trénink
8km za hodinu a minutu
strava
seznam

0 comments:

Post a Comment