Tréninkový Říjen

by October 29, 2010 2 comments
Jojo, už jen necelé dva měsíce do Vánoc. Uf, dárky! Ale o tom psát nechci. Říjen byl ve znamení naslouchání svému tělu a snaze mu vysvětlit, že pohyb je pro něj nejlepší. Nechci chválit dne před večerem, ale myslím, že to snad nějak půjde :) Snažila jsem se zatěžovat nohy různými způsoby, chodila jsem, běhala jsem, cvičila na stepperu, poskakovala doma na boso, dokonce jsem i jezdila na kole (to jsem měla oblečená všechna termotrička najednou, na nohách dvoje ponožky a igeliťáky a pod přilbou čepičku s windstopperem, hezky červenou s kulíškem, jakou nosil v zimě Petter Northug :D). Myslím, že už za ten měsíc se mi ztracená kondice alespoň maličko vrátila.
Doufám, že v Listopadu alespoň trošku doženu naběhané objemy - musím se snažit, ale nesmím to přehnat, to bude těžké :) Přemýšlím, že bych si zase střihla běh 17. Listopadu ve Hvězdě, letos bych tam byla zase naprosto určitě poslední. Když půjdu, zvedne mi to náladu a zase začnu cítit běžecky a ne tak povalečsky, ale bojím se, abych se nenechala unést atmosférou a nepřehnala to, což by mohlo vést k dalším týdnům potíží...
A teď něco pro Vás, skutečné sportovce .), pokochejte se mým souhrnem za říjen. Já jsem na něj pyšná, protože mám nárůst tréninku asi to tak o 1000% a Vás určitě taky potěší, protože byste ho zvládli za týden .)

běh: 35km, něco přes 4h
kolo: 76km, skoro 4h, ovšem 1736kCal :D (ale ty jsem samozřejmě hned zase snědla i s úroky)
chůze: skoro 14h
posilovna: 8x cca po hodině
stepper: 2x20min (to mě začalo docela bavit)

P.S.: Říjen už pro mě skončil - dneska jsem byla na očkování a minimálně do pondělka se mám šetřit (hurá, velké týdenní gruntování bytečku přesouvám až na pondělí).

2 comments:

  1. jjo, taky mam ted naordinovanou do konce mesice bezeckou dietu:), tusim do 24.11:( a tak mam od Milose povolene behat pouze 2x tydne:), zbytek fitko..
    Tak aspon mam moznost vic "cvicit" se synkem, ktery beh :nemusi: .. jeho slova.. tak at se brzo uzdravis.. MSF!

    ReplyDelete
  2. Doufam, ze to nechapes tak, ze mas venku behat 2x tydne a v tom fitku behat na pasu .)

    ReplyDelete