Shrnutí roku 2011

by December 28, 2011 11 comments
Na konec roku se pokaždé těším. Na oslavy moc nejsem, na ohňostroje taky ne, alkohol ani chlebíčky a brambůrky nejsou zrovna moje gusto, ale můžu se ohlédnout do deníčku a vyprodukovat krásné, barevné a veliké grafy! Takže jako obvykle jsem si pro vás (a hlavně pro sebe:) připravila barevné vševystihující grafy :)


Na první pohled vede kompenzační cvičení, zbytek vytrvalostní trénink, technika a sem tam něco rychlejšího.



Tady začíná být vidět, že v srpnu jsem to s nárůstem běžecké kilometráže trochu přepískla (naběhala jsem zhruba dvakrát tolik, co v červenci). To byla asi letošní velká chyba. A té regenerace (sauna, masáž atd.) tam tedy taky moc není...


Jak já se těším na léto a na kolo... :)

Celkem odtrénováno: 582 hodin a čtvrt

Uplaváno: 104 km za 59 a půl hodiny
Ujeto: 1543 km za 82 hodin plus 13.75 hodin na spinneru
Uběhnuto: 443 km za 53 a půl hodiny
Odchozeno: 59 hodin

Fyzio: 71 hodin
Strečink: 147 a půl hodiny


Do nového roku bych vám všem chtěla popřát všechno nejlepší, ať to krásně běhá/jezdí/plave/chodí a ať jste spokojení a zdraví a všechno si to užijete :)

Mně už se v hlavě jisté myšlenky do příštího roku rodí. Něco mi v životě skončilo (alespoň prozatím) - např. můj volný podnikatelský život a také některé moje projekty jako třeba Pětka. Nejdřív to pro mě bylo těžké loučení, ale teď už vidím další úžasné možnosti a otevírající se dveře. Tím, že něco, byť je to sebeúžasnější, skončí, nevyhnutelně může přijít něco jiného, co by jinak nastat nemohlo. A to je skvělý! Najednou jako by všechno samo směřovalo k tomu, co už jsem málem dávno odpískala. Konkrétnější zatím nebudu, včas se dozvíte, jestli se mi to povede :)

Letošní rok se mi toho hodně povedlo a taky jsem něco zkazila, abych se pořádně poučila. A to se povedlo, takže vlastně samé úspěchy.

Non!
Rien de rien...
Non !
Je ne regrette rien

Mno, možná toho přepísklého běhu v sprnu :) Ale ničeho jiného :)

Zažila jsem nezapomenutelné a jsem těším se, co na mě čeká příští rok!

Další motto: Ten, kdo má rád výzvy, může v životě dokázat neobyčejné věci. Tak do toho!

11 comments:

  1. Ty me vzdycky prekvapis! Tak skvele zvladnuta statistika, ze profesne koukam:), kam az se to da dotahnout. Zbyva snad jen proverit korelaci mezi casem vybehu, delkou, usilim a celkovym pocitem na konci treningu.:) Mas muj obdiv a malou zavist:).
    Hlavne si drz svoji radost! At to to dal hezky triatlonuje a vesee zije. 12:)

    ReplyDelete
  2. Mno, tak na to nemam dost informaci zaznamenanych :) Ale bylo by to fakt zajimavy, skoda :D Diky! :)

    ReplyDelete
  3. Opravdu skvěle zvládnuté grafy. To já se svou leností jen tak neudělám. Smekám...

    ReplyDelete
  4. KN: Ale prosimte... :) Dyt ja cely rok tak poctive zapisuju vsechno a jen proto, abych se pak mohla kochat krasnymi barevnymi grafy :)

    ReplyDelete
  5. ... aneb: všechno zlé je pro něco dobré ;o))
    Do nového roku jen to nej, ať se ti vše vyplní a podaří.

    ReplyDelete
  6. Taky vše nej do Nového roku ;) Ať se všechno daří ;)

    ReplyDelete
  7. Krásné grafíky, nemohla bys něčemu dát růžovou? ;) Bude líp, všechno nej nej nej do nového roku 2012, ať máš hodně materiálu pro grafíky! :)

    ReplyDelete
  8. No Kudla, to jsou tak pěkné grafíky, že ani já takové nemám. :D Ale budu mít, jdu na to. :))

    ReplyDelete
  9. Pulec: jj, presne tak :) A diky, napodobne!
    Jitka: Diky, Tobe samozrejme taky :)
    Barborka: Ruzova tam je u regenerace, ne? Hot pink .) Bohuzel jsem malo regenerovala :D
    Advid: Uz se tesim :)

    ReplyDelete
  10. máš loni naběháno i naplaváno několikanásobně víc než já a ještě tak pěkně vyšito do barev. Jsem zvedav, co zveřejní David, ale já s Tebou v grafice zápolit nebudu :-)
    Tak hlavně zdraví!

    ReplyDelete
  11. Ahoj, založ si u nás tréninkový deník :-)

    http://www.bezvabeh.cz/treninkovy-denik/nabehane-km

    ReplyDelete