Nebezpecne mesto

by October 08, 2012 3 comments
Minuly patek jsme meli jit behat ctyri, ale nakonec jsem zbyla jedina. Ale pocasi bylo krasny (15, neprselo:) a jit sama, to byly idealni podminky pro to, absolvovat znovu v klidku londynsky bosobeh, poprve od te doby, co jsem se tu ne uplne malicko rizla.
Nebudu psat, ze hlava byla uplne v pohode. Nebyla, byl to neprijemny zazitek. Jednak to bolelo, druhak to necekane krvacelo a hlavne jsem si pripadala strasne blbe kvuli Markovi, ktery si delal starosti (jsme bezeli jen dva). Nebyla jsem si jista, jak to bere, prece jen urcite kulturni rozdily tu jsou a tou dobou jsme je jeste nemeli uplne uprimne probrane (pekne uvolnene v "pubu"). Ted uz vim, ze to naopak vsechno berou naprosto v klidu :)
Ale tydle cerny myslenky je samozreme potreba co nejdriv premastit pozitivnim zazitkem, takze jsem se, jak nejdriv to bylo mozny, vydala znovu na trat. Primo tomu nestastnymu mistu jsem se vyhla (bezela jsem po druhe strane ulice, pro jistotu:), ale efekt to melo dobry. Paradni vylet, osobacek, co se tyka vzdalenosti na boso, a hlavne zadne zraneni. Presvedcila jsem hlavu, ze to byla nahoda a hlavne jen nepozornost - nechala jsem se prilis zamestnat konverzaci a koukanim okolo a poradne jsem nekoukala na cestu. Aby taky ne. Od kvetna beham zasadne bosa a do te doby nikdy zadny problem, uz se citim celkem bososebejiste - zrejme ale bezduvodne.
Na dnesni beh jsme se uz konecne sesli ve ctyrech a bezelo se paradne. Povidali jsme, uzivali si mesta, krasne pocasi (11, lilo jako z konve, malo lidi venku:), ale zaroven jsem venovala skutecne dukladnou pozornost, kam slapu. A nepomohlo to.
Po par kilometrech citim neco na pate… vyndala jsem z ni takovy maly, ale bohuzel ne dostatecne, strep. Zase to teklo, ale aspon to nebolelo. Ze ctyr behu dva skoncili, jak skoncili. Mozna je to tim destem, ze na te mokre dlazbe se to leskne vsechno stejne a tak ty malinke ostre stripky proste nejdou videt tak, jako obvykle za sucha. Ale na nejakou seriozni uvahu mam moc maly vzorek dat :)
Vypada to trochu lip, nez minule, tak snad budu v patek ready na dalsi beh. Kazdopadne neda se nic delat, uz se mi nechce tu dal riskovat. Ta cena je moc vysoka - za kazde riznuti nekolik dni bez behu, bazenu, sauny… (a hlavne tady! Tady, kde je to pro beh jako delany! (az na ty strepy…)) Po meste budu nosit petiprstaky.
Ze je zacnu nosit zrovna takhle, to me prekvapilo. Moje obavy mirily uplne jinym smerem. Myslela jsem, ze to bude zima, co me donuti se obout. Ale tady bych mohla behat bosa az do Vanoc, teploty tu nejsou tak nizke, jako v Praze… ale ty strepy :( To me nenapadlo, ze se budu muset obout kvuli strepum! :-o Ale co, v Praze bych se musela obout taky a navic by brzo i petiprstaky byly malo. Porad je to dobry :) Uz to nebude ono, ale co se da delat. Za tech neco pres 5 mesicu jen na boso jsem snad dostala techniku trochu pod kuzi. Uvidime, jak to zvladnu. Jednou za cas si snad dam neco na boso, na pasu a nebo nekde, kde to bude bezpecnejsi nebo aspon za sucha :)

3 comments:

  1. P.S.: Ted me napadlo, ze mozna je to tim, ze jak mam mokrou nohu, tak je kuze prakticky jen jako tenky rozmoceny papir... moc jemna zkratka. Kdo vi... :)

    ReplyDelete
  2. No ty máš věci - takový spojený vesmír s Deri... :o(
    Kůží to asi (ale nevím) nebude, měla už by být dostatečně zocelená.
    Jinak se mi tvůj pobyt tam líbí, máš hezké zážitky. a pěkně o tom píšeš i fotíš.

    ReplyDelete
  3. Leona: Zase naka velka zmena se na kuzi nekonala (nastesti:)). Myslim, ze pohled vubec neni poznat, ze beham na boso. Doufam :) A diky! :)

    ReplyDelete