Jak se běhalo v Chorvatsku / Running in Croatia

by July 08, 2009 0 comments
Muselo se vstávat, protože bylo pořád vedro, vedro a dusno a vedro. Místo vyklusávání jsme běhali docela v tempu, protože se nečekaně připojil i táta a ten to bral jako závod - běžet co nejrychleji. Dvakrát jsme si dali cca 3 kiláčky a jednou odpoledne se zatáhlo a začalo poprchávat, tak jsem na nic nečekala, nazula boty a odhodlala se ke dvěma okruhům - něco přes 6km a tentokrát sama, bez ségry a bez táty. Po deseti minutách ale zase vylezlo sluníčko a začalo pražit. První okruh jsem tak nějak zvládla, ale druhý byl dost velké utrpení. Ale vzdát to, to teda ne! Občas jsem seběhla z cesty na pláž a proběhla se pod sprchami, protože jinak bych tam sebou asi vážně někde švihla. Mé utrpení skončilo až skoro po 47 minutách (první okruh jsem měla asi za 21 minut).
Cesty na běhání tam byly hezké, ráno plné běžců, kteří se ale nezdravili a když jsem na ně mávla já, byli dost překvapení. Několikrát denně jsem si trošku zaplavala (k bójce a zpátky, neptejte se mě, jak daleko, to vážně netuším :) A jeden den jsem strávila asi 30 minut na trampolíně - ono se to nezdá, ale je to docela náročné (a to ani nemluvím o tom, že se mi podařilo dopadnou na krk přímo na hranici mezi dvěma trampolínami:).
Celkově jsem moc spokojená, konečně jsem se mi asi zase podařilo zapadnout do nějakého sportovního rytmu a snad jsem i zdravá. Nic mi nebrání zase naplno trénovat :) (když nepočítám ta kila, co jsem nabrala během flákacího období a ještě je neshodila, ale to se snad časem poddá)

Trampolína


Asi jsem objevila nový druh hmyzu - křížence mravence a včely
I've probably discovered a new kind of insect - a cross of an ant and a bee


Protažení :)
Stretching :)


0 comments:

Post a Comment