Sobota 12.12. - "vojenské cvičení" a konečně 550 opakování

by December 12, 2009 4 comments

Záznam ze včerejška nečekejte. Včera byl zase naprosto zmatený den, od 9 do 16h jsem odevzdávala diplomku, celkově mi nebylo vůbec dobře a co jsem jedla, ani nepamatuju. Ale čas se najíst v klidu jsem měla až navečer. Na cvičení nezbyl čas ani energie.Dneska jsem si to ale hodlala dosyta vynahradit :) Už od chvíle, co jsem otevřela oči a viděla, že chumelí, jsem byla naprosto nažhavená na dnešní výběh. Měla jsem přijet k rodičům na oběd, ale co bych jezdila, když můžu doběhnout. Podle plánu jsem měla běžet na 75-85% 30-40 minut s důrazem na délku kroku. Připravila jsem si krosnu, kterou mám rodičům vrátit, dala jsem si do ní věci na převlečení a vyrazila :) Měla něco přes 6kg (to víte, zimní bunda, kozačky, džíny...). V mazlavém blátíčku do kopců to sice není moc důraz na délku kroku, ale bylo to super :) Ten sníh, klid, vzduch, hopsající krosna na zádech :D Super zážitek. Běh s krosnou má jedno výborné pozitivum: když vám na zádech hopsá krosna, nemůžete se hrbit. Prostě nemůžete, protože to by vám hliníková konstrukce rozedřela záda. Bláto bylo tak šílené, že mi to i v krosových botách klouzalo jak namydlené a proniklo skrz boty a ponožky až na nožky. Nechyběl ani vtipný zážitek: kousek před cílem mě lehkým krokem předbíhal nějaký borec, já si to s krosnou funěla o poznání pomaleji. Když mě míjel, nedalo mu to a zeptal se: "Proboha na co trénujete?" :D

Navečer jsem si ještě dala 550 Killer Reps sérii, tentokrát jsem od každého cviku udělala poctivě všech 50 opakování.Trvalo mi to sice 35 minut, ale jsem na sebe hrdá, že jsem to zvládla celé. Parkrát jsem měla fakt 100 chutí se na to vykašlat :)
Zítra plánuju jen nějaký regenerační výklus, určitě mě budou bolet svaly.
trénink
4.8km kros s krosnou za 40 minut, 35 minut na 550 posilovacích cviků
otužování
žádný velký pokrok, ale určitě to nebylo teplejší, než minule
učení
1 otázka nastudována
strava
tortila, med, tahini, kefír
rohlík se sýrem
brambory se zeleninou
3 lžičky nutely, 4 kousky cukroví
2 malé chleby se sýrem, rajče
bílá activia
Jídlo se mi teď moc nedaří, šetřím zeleninou i ovocem, zítra to zkusím napravit.

4 comments:

  1. Běhat s krosnou je šílený. Jako neustále opozdilá skautka jsem se s ní naběhala na vlak spousty kilometrů, ale dobrovolně bych to už neudělala:-)
    K tomu workoutu- nevím jestli by mě víc zničily ty cviky nebo ta ženská, protože ten její hlas mě fakt irituje.
    Každopádně jsi dobrá!

    ReplyDelete
  2. Běh se zavazadlem propagoval i Jára Cimrman. radek

    ReplyDelete
  3. sem si říkal, odkud tu kočku z bodyrocku znám a jsi to vlastně Ty:-)

    ReplyDelete
  4. Tuuli: Ja to taky nedelam kazdy den .) A díky :)
    Radek: Cimrmana nemám naposlouchanýho, možná chyba, třeba by se tam našly i další tréninkové tipy :D
    Ječmínek: tady se někdo přehlédl...

    ReplyDelete