Čtvrtek 10.12. - škola na úkor cvičení

by December 10, 2009 0 comments
V běžeckém plánu jsem měla 25-35minut regenerační výklus, nebo volno. Dopoledne jsem strávila běháním po městě - studijní, tiskárna, knihařství, supermarket. Vzhledem k tomu, že mi to celé trvalo 4 hodiny a součástí byl kilometrový sprint na kole na tramvaj a následný výběh jezdících schodů na Kalově náměstí a ještě se zátěží (táhla jsem za ruku přítele, který už nějak nemohl), počítám to jako regenerační trénink. Jiný běh už bych stejně nestihla, protože během dopoledne jsem se od spolužáka dozvěděla, že odpoledne se pořádá seminář o státnicích. Byla jsem zvědavá, co se tam můžu dozvědět a taky jsem ráno viděla soupisku studentů přihlášené na státnice - polovina statečných bude dělat opravný termín. To mě vyděsilo natolik, že jsem se rozhodla na seminář jet, i když jsem tím riskovala, že zase prošvihnu večerní aqua aerobik (už potřetí v řadě :( ). A taky jsem ho prošvihla. Takže odpočinkový den jsem měla dnes, místo zítřka. Zítra si dám nějaké cvičeníčko zase.
trénink
chůze po městě
otužování
zatím nic, ale při večerní sprše se nebudu šetřit :)
učení
seminář o státnicích
strava
jablko, kefír, skořice, vlašské ořechy, dobrá vláknina
kousek celozrnné pizzy se zeleninou
špagety
čokoládový čert (co s tím, když mi to ty čerti přinesli, že...)
jogurt, kus celozrnné bagety s česnekem a margarínem, kousek cukroví
Dneska jsem si dala do nosu a fyzicky si odpočinula. Ulevilo se mi i psychicky, diplomka už je v knihařství :)

0 comments:

Post a Comment