Úterý 15.12. - lezení, intervaly, boj s technikou

by December 15, 2009 2 comments
Tak dnešní dopoledne jsem strávila na stěně, super dopoledne. Odpoledne jsem si dala intervaly podle plánu, ale před tím jsem musela spravit svoje rozbitá měřidla: v hrudním pásu jsem musela vyměnit baterii (už tam byla rok, na to už měla právo) a ve foot podu s ní stačilo zase zakvedlat a pofoukat ji, jako po Běchovicích. Takže se naštěstí žádná technická katastrofa nekonala :) Moje sportovní vyžití mě ale docela okradlo o studijní čas, ale alespoň jednu těžkou otázku jsem zvládla.
trénink
2,5h lezení na umělé stěně, 4x3min intervaly, 3 minuty výklus mezi
otužování
Splněno, i když dnes se sebezapřením.
učení
1 otázka naučena
strava
jablko, kefír, skořice, dobrá vláknina, mandle
zázvor v čokoládě, kornšpic
neloupaná rýže, dušená zelenina, sýr
borůvkový koláč, trocha cukroví (šmarjá vyhoďte někdo to cukroví, takle to nejde!)
minestrone
možná bílá aktivia, ještě uvidím
Přemýšlím, co zítra - jestli totální odpočinek, nebo nějaké menší cvičení, ještě uvidím, jak se budu cítit :)

2 comments:

  1. Tak včera jsem zkusila Opici ! S MP3 ..super.Mělo být 25 opakování, po 6 už jsem se potila , po 16 už se modlila a po 20 to ukončila...dneska parádně cejtim nožky , ruce i trochu břuch ...Díky ti dobrá vílo.Prozatím rozhodně nemusím chodit nikam do posilky...Krásnej den Megatraged

    ReplyDelete
  2. :) Super! A příště Ti to půjde ještě líp, tělo si zvykne. Já u toho taky vždycky funím, potím se... ale to není na škodu, nikdo mě nevidí, tak co bych se styděla :) S tou posilkou je to přesně ono - nemám čas jezdit do posilky a navíc už mě nějak omrzela, takle není posilka vůbec potřeba.
    Tak se těším, až vyzkoušíš i další sestavy a podělíš se o zážitek .)

    ReplyDelete