Úterý 8.12. - běh, posilování a zdraví

by December 08, 2009 1 comments

Tak dneska ráno, když mi bylo zase blbě, i když bych měla spíš makat na diplomce, jsem zajela ke své doktorce, protože jsem zkrátka usoudila, že zdraví má přednost (a na diplomce jsem pracovala po cestě a v čekárně, takže pohoda). Už několik týdnů mi občas nebylo úplně dobře a posledních pár dní mi bylo často a dlouho vyloženě hodně špatně - bolení a pálení v břiše, naprostá nechť k jídlu (což je u mě jev zcela nevídaný). Ukázalo se, že mám pravděpodobně překyselený žaludek, jak jinak, než ze stresu. Dostala jsem na to nějaký lék a mělo by se to spravit, už teď to asi zabralo. Po státnicích ten problém snad opadne.
V běžeckém plánu mám na dnešek intervaly 1,2,3,5,3,2 a 1 minuta, mezi tím jsem si dala výklus nebo chůzi, než se mi uklidnil tep. Lilo a bolely mě stehna :) Ale i tak to bylo fajn. Vzhledem k těm intervalům jsem si dala odpolední posilováníčko už jen na nižších tepech, pěkně pomalu a v klidu. Místo 5 sérií jen 2, ale docela mi to stačilo - v každé je 5 cviků po 20-30 opakováních. Zvlášť při tom posledním cviku jsem musela dělat přestávky. Zítra do toho zase plánuju jít naplno.

trénink
Intervaly v dešti a zimě s namoženýma nohama jsou fakt chuťovka :)
Odpolední posilování - 21minut, lehce.
otužování
Dala jsem si zase o trochu studenější vodu a věřte nevěřte, bylo mi to příjemné. Asi tomu začínám přicházet na chuť.

učení
Otázky žádné, předělávala jsem diplomku.
strava
ovesné polštářky, skořice, kefír, mandle
banán a pidikousek buchty od maminky :)
celozrnné těstoviny, vepřové, míchaná zelenina, rajský protlak
bílí activie, vlašské ořechy, fíky
salát, rajče, sýr, majonéza, sušené olivy
mrkvová sťáva

1 comment:

  1. Mám podobný plán jako ty, jen místo běhu radši trávím čas na dámském horském kole. Musím přiznat, že jsem se běhání vždy musela trápit, zatímco na kolo sednu a vždy když dojedu domů, tak už se těším na další jízdu.

    ReplyDelete