16.1. - dlouhý výběh / long run

by January 16, 2010 1 comments
Dnes dopoledne jsem si dala běh na necelých 9km. Byl to můj úplně první tréninkový běh v životě, na který jsem si vzala svačinku :) Půlku tyčinky jsem zbodla před během a půlku za půlkou trasy. Běžela jsem to víc jak hodinu a čtvrt. Jestli takovým tempem poběžím půlmaraton, tak se do limitu nevejdu. To mě docela zklamalo. Na druhou stranu jsem měla radost, protože jsem měla pocit, že mít ještě další tyčinku, tak to klidně zmáknu ještě jednou. Vlastně to byl asi můj nejdelší běh od Běchovic. K tomu tempu: na konci března doufejme nebude v ulicích Prahy ta šílená hluboká a kluzká kašička z prosoleného sněhu, takže bych mohla být i o trochu rychlejší. A hlavně pořád věřím, že ještě stihnu trochu natrénovat.
trénink
regeneračně 8.8km za 77 minut, průměrný tep 72%, maximální 86% (ale moc bych tomu nevěřila, první třetinu trati si ze mě tepká dělal legraci a ukazoval samé nesmysly)
strava
Seznam jídla budu asi poskytovat spíš rovnou z webu, kam si ho zapisuju, je to jednodušší.
→ 5943kJ
I run 5.5 miles today in a realy slow pace - too slow to fit to the time limit of the half-marathon. However there is a lot of time till the end of March so I believe that I will get better :) I felt realy good after the training today.
training
5.5 miles in 77 minutes, average HR 72%, max 86% (not very trusteful numbers - my HR monitor hadn't worked well)
nutrition

The best way how to give you the list of meals I have eaten today is probably direct link to the web page where I make my notes.
→ 1415kCal

1 comment:

  1. Nedávno jsem psal, že při Tvé přípravě na půlmaraton nejsou intervaly důležité. To jsem nevěděl, že za poslední čtyři měsíce jsi neběžela v kuse více než 9 km. Takže dnes dvojnásobně podtrhávám větu, abys na intervaly zapomněla. Pokud máš úspěšně zvládnout za dva měsíce a něco půlmaraton, Tvá příprava by měla obsahovat jen trénink obecné vytrvalosti.
    To byla jen taková malá odbočka k nedávnému tématu:-)
    Karel

    ReplyDelete