3.12. - konečně běh přes hodinu

by January 03, 2010 1 comments
Po několik měsících jsem dneska konečně běžela déle jak hodinu. Úkolem bylo běžet 60-70 minut do 65%. Haha. Rovinatá trasa na hodinu v mém okolí rozhodně neleží. Než se nudit na ovále, zvolila jsem kopce. Takže jsem se šinula jako šnek s tepem okolo 70%. Ale stejně a toho mám radost :)

trénink
necelých 70 minut pomalého joggingu na 7.3km (to skutečně nejde nazvat běh)
otužování
Žádná sláva, ale lepší, než nic.
strava
vlašské ořechy, kefír, jablko, ovesné polštářky
mandarinka
celozrnné těstoviny, rajče, protlak, olivy, sýr
activia, dobrá vláknina
trocha hovězího vývaru se zeleninou
salát s paprikou, tuňákem, majonézou
→ 5772kJ

1 comment:

  1. Běhám stále stejnou trasu po rovině. Když se mně na podzim podařilo dostat pryč a naplánoval jsem si trasu v jedné CHKO s asi 2km stoupáním (z 10km), byl jsem docela překvapenej.
    Celej ten výběh je samozřejmě děsně náročnej po všech stránkách, jakoby zhuštěnej celej běh do jednoho krátkého úseku - tak se mě jeví výběh do pořádného kopce).
    A od té doby mě to chybí. Prostě to bylo naprosto skvělé. Netuším, proč mě to tak zaujalo.
    Kolem sebe tady mám sice jeden kopec, ale je příliš krátkej a není k němu žádná pořádná trasa na běhání :(

    ReplyDelete