Zima zvitezila, vzdavam kolo

by March 05, 2010 2 comments
Dnesni rani bezecky trenink se vubec nepovedl. Po dvou kilometrech jsem presla na indiansky beh a ke konci jsem spis jen sla. Zase me desne bolelo bricho. Tentokrat to pripisuju vcerejsi veceri - nasypala jsem si do polevky k veceri asi prislis mnoho susenych rajcat a uz vecer mi to nedelalo dobre :)

Nasledovala cesta na kole na kurz. Jak jsem vyrazila, spustila se strasna vanice. Po ceste domu, ted vecer, sice nesnezilo, ale tak mrzlo, ze jsem tradicne necitila prsty. Po navratu domu jsem ani nebyla schopna rict, jak jsem vymrzla, protoze jsem mela zmrzly i oblicej tak, ze jsem prakticky nedovedla srozumitelne mluvit. Nechapu, jak to ostatni cykliste delaj.

Zitra a pozitri vyuziju MHD. Asi tam budu vsem pro smich, protoze jsem tam dneska saskovala s kolem, museli mi ho uschovat do technicke mistnosti... a zitra prijedu MHD jako ostatni. Bude to vypadat, ze jsem naprosto vymekla :) Neda se nic delat, lepsi mit ostudu, nez omrzliny.

Co se tyka kurzu, byl to narez. Mam 30 stranek latinskych pojmu vsech moznych kustek a svalu. A nejhustsi je, ze se ocekava, ze to budu umet :D Jeste bude veselo...

2 comments:

  1. Spíš budeš vypadat, jako rozumný člověk...
    Co se latiny týče, tu mám moc ráda, pojmy jsou lehké, hodně podobné v angličtině, takže to lze hodně využít, horší jsou konjugace a deklinace, tedy gramatika, ale to snad brát nebudete.

    ReplyDelete
  2. Rozumny clovek :) Mno pockej na dalsi zapis - osudu se clovek asi obcas nevyhne, i kdyz se snazi:) Nevim, kdy ho stihnu, ale snad ho nejak brzo napisu.

    ReplyDelete