Nedělní lákavý strašák

by May 07, 2010 0 comments
Na nedělní maratonskou štafetu se fakt moc těším. Ale bojím se jí. Ne, že bych to neuběhla, ale abych si zase něco neudělala. Při minulé desítce jsem si natrhla sval. A jakmile běžím v tempu, což v neděli asi poběžím, cítím ho pořád. A to mě znervózňuje. Spolu s tím, že má váha je opět přesně tam, co byla, když se mi to stalo na podzim... Doufám, že je to iracionální a neoddůvodněná obava :)
Běžím druhý úsek. První úsek běží Patricie, která je rychlá jako blesk, takže poběží vpředu s těmi největšími rychlíky. Výsledný efekt bude vtipný. Obvykle se davem maratonců prodírají rychlí štafetáři, tentokrát se já, pomalý štafetář, vmísím do davu rychlých maratonců a budu tam překážet a všichni mě budou předbíhat. Riziko, že přepálím začátek, je tedy docela značné :) A to nemluvím o tom, že začínám během v tunelu, z něhož vede docela kopeček nahoru...
Ale to jsou všechno jen takové řeči, vážně se těším :) Je to můj první závod, který mi zaplatil sponzor :D

0 comments:

Post a Comment