Knedlik (železný)

by June 11, 2010 19 comments
Tak jsem se předevčírem konečně přihlásila na Železný Knedlík. Možná se divíte, stejně jako já, proč vlastně. Běhám tak středně, poslední dny moc ne, ale to zatím není směrodatné, kompenzovala jsem to ježděním na kole po úřadech. V terénu se ale pořád bojím, nevyjedu ani hloupý obrubník. A plavání? Ehm, ve středu jsem šla poprvé po asi dvou měsících a kraula jsem tedy definitivně vzdala, prsa jsou pro mě pohodlnější a asi budou i snazší na orientaci.
Ale v zásadě si na kondici nestěžuju, docela se hýbu, tak to snad bude nějak stačit. Zkrátka nic nenasvědčuje tomu, že bych to musela vzdát a když bych to ani nezkusila, strašně bych litovala, tím jsem si úplně jistá. Už od loňského léta sním o tom to zkusit.
Hned po přihlášení mi došlo, že o triatlonu vlastně vím *** :D Co si mám vzít na sebe? Co a jak si nachystám do depa? Co a kdy budu jíst a pít? Jak zvládnu všechny tři disciplíny za sebou? Na co si dát při které části pozor? Jak dlouho mi to může trvat? Jak to udělám s číslem? Jak moc se budu převlékat? Jaké to bude plavat napříč řekou (ještě nikdy jsem to nedělala)? Jak teplá bude voda? Jak velký bude proud? Nedostanu vyrážku nebo záchvat dušnosti z řas nebo jiného humusu v řece? Nedotanu křeč a nezačnu se tam topit? Nebudu zmatkovat v depu a někde něco nezapomenu nebo nepojedu špatným směrem atd.? Nenamelu si hubu na kole? Jak se vůbec jezdí takhle ve skupině na kole na závodě, abych nikoho neohrozila a nikomu nepřekážela? Nepíchnu? Co budu dělat, když píchnu? (Vzdát to?) Zvládnu to vůbec? (třeba se totálně přeceňuju) :)
Ještě mám téměř dva měsíce, to je spousta času si to všechno promyslet. Snad něco vymyslím. Když byste pro mě měli nějaký tip, sem s ním, budu ráda za každou informaci. :)
Je to zvláštní, zároveň se moc těším, ale taky nechápu, do jaké blázniviny jsem se to zase uvrtala...

19 comments:

  1. Možná sis všechny ty důležité i méně důležité otázky měla položit před tím, než ses přihlásila, ale už to, že sis je položila značí, že se s tím zdatně poporeš. Držím pěsti

    ReplyDelete
  2. Ahoj, svůj první triatlon jsem absolvoval před 14 dny. Takže se můžu podělit s pár tipama co jsem zjistil:
    1) Není čeho se bát
    2) Na sebe ideálně triatlonové šortky, ve kterých se dá plavat, jet na kole i běžet. Jinak je úplně zbytečný se nějak převlíkat po plavání. Je to tak krátký, že i když pojedeš na kole a poběžíš v plavkách, tak to bude v pohodě.
    3) Do depa ti stačí kolo, boty na kolo a boty na běh, helmu, bidon s pitím rovnou na kole.
    4) I když ti to může zabrat skoro 2 hod, tak něco jíst je fakt zbytečný, na pití budeš mít na kole bidon a na běhu bude nejspíš občerstvovačka.
    5) Mě nejtěžší připadal přechod z vody na kolo, jsem byl takovej dost malátnej, takže radši pomaleji do depa ke kolu.
    6) Na číslo si ideálně koupit triatlonový pásek, nebo udělat nějakou gumu, na který zavěsíš, chtějí totiž aby číslo bylo na kole vzadu a při běhu vepředu, tak abys nemusela číslo přepínat.
    7) Ve skupině imho nijak zvlášť nepojedeš, aspoň na tom závodu co jsem byl já se to po vodě hodně roztrhalo.
    8) Bylo by dobrý naučit se vyměnit duši a mít sebou náhradní, určitě je blbost to vzdávat když píchneš
    9) Pokud zvládneš každou z těch disciplín samostatně, tak když jsou dohromady už to není o moc těžší, takže neměj strach :-)

    Přeju ať se závod i příprav vydaří

    ReplyDelete
  3. Wow, to byla rychlost :) Nez jsem stihla snist chleba s marmeladou, uz tu mam dva komentare :)

    Pulec: To bych se ani nepřihlásila, možná .)

    Lovec: Díky moc za odpovědi, na blogu ale koukám zatím žádný záznam o Tvém výkonu, škoda. K té jízdě ve skupince - pravda, že mnou už nikdo nepojede a přede mnou bude velká mezera, takže není, co řešit :) Tu duši teda budu muset ještě nějak natrénovat. Abych pak po cestě třeba neztratila kolo, nebo aby mi výměna nezabrala tolik času, že by bylo pomalu lepší to vzdát... :D Ješiš já jsem tragéd, kde všechny ty tragické scénáře beru?:)

    ReplyDelete
  4. Vždyť už jsem ti říkala, jak to na ID vypadá, tak nezmatkuj, všechno víš a víc toho nevymýšlej!!!
    Voda bývá v pohodě, trochu proud a humus, ale zas tak dlouho v ní nebudeš. Vše je pěkně značené, nelze se ztratit. Není kde si namlátit, kdyby jo, všude jsou pořadatelé, takže 1. pomoc přijde záhy.
    Nejvetší zdržovačka je v depu dostat mokré nohy do bot, chce to hodně povolit tkaničky (nemáš-li tretry na sucháč), zbytečně bych se nepřevlékala, jen to zdržuje. Ale můžeš to doma trénovat :-D...
    V balíku určitě nepojedeš ani nepoběžíš, to se neboj. Jediná mela je při plavání a i ta tě mine, pokud poplaveš dost pomalu.. Jen nezapomň traverzovat, jinak skončíš za mostem a pak to jde blbě zpátky.
    Když píchneš, což bych se divila, myslím, že tam není kde, ztratíš sice několik minut, ale stejně můžeš vyhrát :-)! Kromě duše to ale chce i pumpičku.
    Čísla jsme dostávali dvě, jedno na kolo a jedno na triko na běh, takže je dobré si to přišpendlit doma v klidu.

    Já se tam snad na tebe pojedu podívat, když už se neúčastnim ;-D...

    ReplyDelete
  5. johari: tak obecne tusim, ale stejne si dokazu predstavit hromadu hororovch scenaru :) jako vzdycky
    Treba rada s botama je skvela, to by me mozna nenapadlo, diky.
    A jeslti se pojedes podivat, tak bych mela vyhrat alespon v kategorii zavodnika s nejvetsim poctem divaku :D To byste byli 4 , jestli vazne vsichni pojedou :DD Spis jeste zamakej a prihlas se .)

    ReplyDelete
  6. ahoj s0cketko,
    mohla bys prosim zpristupnit na svym blogu (nikoli bezeckym) projekt symbolicka integrace? Nefunguje download a rad bych se na to podival...

    Promin ze pisu zrovna sem, ale koukal ze to ctes casto a nikde jinde sem kontakt na tebe nesehnal...(kdyztak smaz komentar, aby to tu nebilo do oci ;-))

    Kazdopadne hodne stesti na triatlon, uz sem absolvoval hodne akci, ale triatlon mi zatim chybi (neumim poradne plavat :-/)...

    ReplyDelete
  7. drobas: diky za upozorneni, uz jsem si nastavila i druhy blog, aby se mi posilal mail, kdyz nekdo neco posle. S tou integraci je to horsi. Bohuzel jsem proslula tim, ze si rada vsechno mazu - tedy, ne umyslne, ale proste delam poradek, mazu nepodstatne veci... a tak nejak jsem si smazala i ty materialy z blogu :( jsem zapomnela, ze je to tam uploadle kvuli blogu a smazala jsem to :( Ale nasla jsem to v zalohach a je to tam zpet :)

    ReplyDelete
  8. Ses dabel(ka) nebo dablice.. Teda drzim palce a tesim se na vypraveni zazitku. Myslim, ze me je zelezny muz kvuli vode v usich:) zapovezen, ale o to vic drzim ostatnim palce v ruznych triatlonech. Fakt dobry! 12:)

    ReplyDelete
  9. Honza: Ehm, nechval dne pred vecerem. Je sice asi chvalihodne, ze jsem se prihlasila a dokonce uz i zaplatila, ale to je zatim vsechno .) :D Ale diky :)

    ReplyDelete
  10. Ahoj, ještě k tomu depu. Rozhodně si s sebou vezmi ručník a usušení a starý ručník nebo kus koberce na stání při převlékání a hlavně přezouvání. Je to větší pohoda a žádné kamínky všude. Souhlasím s malátností po vodě, chce to být opatrná. A možná se už začni chodit koupat ven:oD Kdyby byl u vás ještě nějaký triatlon, běž se podívat jak to chodí, taky pěkná zkušenost. Tak ať ti to dobře dopadne. Zuzka

    ReplyDelete
  11. Hm, ven :) To by me zajimalo kam :/ Tak mozna do venkonviho bazenu v aquaparku. Nic jineho, ceho bych se nestitila v blizkosti jaksi neni :( Jsem asi moc rozmazlena. A hledala jsem vsechny mozne akce v okoli a nikde nic. Vsechno je na Morave... mno nejak to dopadne, diky za rady :)

    ReplyDelete
  12. tady jsem ti něco našla:o)

    http://www.etriatlon.cz/index.php?basket=-4889047&sid=va5pma35jpo8nfpevekb9imof6&page=actions&idx=15179

    A tak si zajeď někam kousek na kolo. Okolo Prahy to moc neznám,to je pravda,ale snad tam nějaký potok nebo rybník je. Koupala jsem se ale i ve Vltavě- nedobrovolně, taky to jde:oD Každopádně, přeji moc velký úspěch. Zuzka

    ReplyDelete
  13. Na ten jsem koukala, ze bohuzel se ten den teprve vracim z Olomouckeho pulmaratonu. Ono jich je vic zajimavych, ale vsechny, kdyz jsem v Olomoucky, ve Frankfurtu, nebo v Chorvatsku. V tech mezerach nikde nic. Ale to je jedno, zase to nechci hrotit :)
    Uz jsem se domluvila s uznavanym otuzilcem Machym, ze bych s nimi dala ponor do Vltavy, abych zjistila, jestli zmrznu, nebo ne :)
    Diky a mej se hezky :)

    ReplyDelete
  14. Ahoj Martino,mám chuť to zkusit taky,koukala jsem na jejich stránky a docela mě to zaujalo.
    My se uvidíme v Olomouci na půlmaratonu,těším se na vás,tebe a Leonu.
    Jana

    ReplyDelete
  15. Chuana: tak to zkus, krome trochy energie a par kacek za to nic nedas .)

    ReplyDelete
  16. Proč bys proboha mrzla? Voda určitě nebude ledová, ani příliš studená, to by se muselo pořádně ochladit, a to snad v červenci nehrozí. Takže mrznutí fakt vynech! Spíš je to trochu humus, ale dá se to vydržet. (Kolikrát jsem ti nabízela koupání v pískovně, ale nebylo ti to vhod? Tak teď nebul, že jsi zhýčkaná ;-)!)

    ReplyDelete
  17. johari: mno jo, mno jo... :)

    ReplyDelete
  18. Ahoj Socketko,
    mohla by si pak v nějakém příspěvku popsat jednak jak závod probíhal a pak ty přípravy na něj? Hlavně ty "logisticky záležitosti"(převlíkání, depo atd). V srpnu se chystám na svůj prtví triatlon a jsem z toho taky malinko nervozní ;-)
    Vašek.

    ReplyDelete
  19. Jj, urcite muzes ocekavat prispevek na to tema :)

    ReplyDelete