Show s místní televizi / Local TV show

by February 22, 2012 0 comments
Sny se často plní až potom, co už to dávnou nejsou naše sny. A tak se stalo, že jsem se dnes večer stala součástí vysílání místní televizní show pro ženy. Mluvila jsem o držení těla a cvičení.
Nejdřív jsem nabídku odmítla, ale kolegové v práci kvůli tomu strašně vyšilovali a přesvědčovali mě, až jsem si to rozmyslela a souhlasila jsem s natáčením. Nakonec už je mi stejně vlastně jedno, jak to dopadne, už to není nic klíčového pro moji kariéru. Jen zábava a zkušenost, ne? Byla by to škoda propásnout.
Jenže tyhle momenty slávy přijdou vždycky nejen pozdě, ale taky ve chvíli, kdy na ně absolutně nejste připraveni. V mém v případě: necítím se vůbec v kondici a štíhlá, zapomněla jsem všechny ty chytré poučky a nejsem zvyklá mluvit na veřejnosti. Nejen, že nemám nic pořádného na sebe, ale navíc jsem ještě nafouklá, kvůli mému cyklu. Mám na obličeji červené fleky a bolí mě záda, protože jsem byla nachcípaná a nemohla jsem cvičit. Nemám dost času se připravit, protože chodím do práce.
Začíná to být legrace... Neřekla jsem to radši skoro nikomu. A kdo to věděl, nevěděl, že to bude živě a kdy to bude, abych se necítila tolik nervózní, že mě sledují všichni moji přátelé. Stejně jsem nervózní byla pěkně, ale po pár minutách jsem zapomněla, že jsem v živém vysílání a jen jsem mluvila a užívala si to. Fakt mě to moc bavilo :) (Ještě jsem to neviděla, takže se moje pocity nemusí s realitou moc shodovat:))
Byly tam některé skutečně vtipné okamžiky, ale naštěstí ne ve chvílích, kdy jsme byli ve vysílání.
Jsem unavená. Jdu spát, abych byla na svěží na zítřejší trénink a práci. Zítra napíšu další příspěvek ohledně balíčku, který jsem dneska konečně dostala a taky o další knížce a plánech na pátek :)
Mimochodem po skončení natáčení jsem dostala sms od mamky, že jsem byla skvělá. Koukali na to s tátou a taky rodiče ségry přítele! Mamka je tedy skutečně rozený detektiv :)) Neřekla jsem jí ani název pořadu, ani datum vysílání… A ona mi zase neřekla, že si to všechno našla, abych nebyla nervózní. :) (A fungovalo to, mami:)

The dreams often come through when they are not your dreams anymore. And so that's how it had it happened that I have had a part at the TV show for ladies at our local TV show tonight. I have been talking about the body posture and related training techniques.
I'd rejected theoffer first but my co-workers had become crazy about it that they had been persuading me for an hour so I have changed my mind and agreed with the show. After all it's not a career key event anymore. It's just fun and new experience, isn't it? It would be pity to miss such opportunity.
These moments of fame not only come late but also at the time you really are not ready for them. In my case - I don't feel so fit and slim, I've forgotten all the smart sentences and I'm not used to speak in public. NorI have anything chic to wear and I'm a bit bloated because of my cycle. I have a red spots on my face and my back hurts a bit because I had been sick and missed my training. I don't have enough time to prepare myself because I'm an employee now. Oh this startsto be fun...
I had told as less people as possible about the shooting. Who had known about it hadn't know that it would be live not when it begins - not to feel so nervous that all my friends are watching me at that moment.
I was quite nervous but after few minutes I forgot that it's a live TV show and just talked and enjoyed it. I really liked it! :) (I haven't seen it yet so my feeling may differ from reality. :))
There were a few really funny moments unfortunately (or fortunately?:) when we were not on air.
I'm tired. Going to sleep now to be fresh for tomorrow work and training. I'll have to write another post tomorrow about the package I've received and also about another book and my plans for Friday :)
By the way after the show I've received the message from my mum that it had been awesome. She have been watching it with my dad and also parents of my sister's boyfriend (!) have been watching too. And they also liked it. My mum has been born as a detective, hasn't she? :)) I hadn't told her the name of the show nor the time... And she hadn't told me before that she knows not to make me nervous :) (Mum, it had worked:)

0 comments:

Post a Comment