Tyden 22-23

by July 16, 2017 2 comments
Pondeli

Ty kycle, ty kycle. Chuze evidentne nepomaha. Minuly tyden jsem mela skoro 62 000 kroku (na me dobry) a kycle se rozhodne nezlepsily. Asi zkusim vic jogy a vetsi polstar mezi kolena na noc.

Takze dopoledne doma joga (30 min, lehci) a odpoledne jsem se prosla - reklamovat tu tyc na myti oken.

Utery

30 minut TRX a vecer tehotenska joga.

Streda

Den v kancelari, coz znamena pres 10 000 kroku, ale nic vic.

Ctvrtek

Zase 30 minut jogy doma, uz mi to slo trochu lip, ale jsem strasne ztuhla, hlavne hamstringy. Odpoledne jsem vytirala podlahu a bylo to docela slusne cviceni na bricho.

Patek

Posledni dva dny jsem se citila takova vycerpana, tak dneska jsem nedelala vubec nic narocneho. Prace, uklid, pokec s rodinou a pekne brzo spat.

Sobota

Rano zase joga, tentokrat jsem to pojala vic odlehcene, protoze na odpoledne mi D sliboval vylet a minulou sobotu me to nejak odvarilo. Odpoledne jsme stravili 3 hodiny na minigolfu :)

Na joze mame krasny strop :)

Nedele

Prochazka na nakup.

Co se tyka kycli, zda se, ze pomaha joga a asi i TRX, chuze je pravdepodobne neutralni (kdyz chodim moc a nebo vubec, je to horsi, kolem 6000 kroku za den je asi optimum). Taky jsem zacala uzivat horcik, jen polovinu denni davku (vstrebatelnost by byla byt docela vysoka). Mozna, ze to taky trochu pomohlo.


Z minigolfu :D

2 comments:

  1. Kyčle se časem taky srovnají a všechno bude v pohodě. Jo a dodatečně všechno nejlepší k svátku :-)

    ReplyDelete
  2. Jj, vsechno se srovna za 3-4 mesice :) Diky!

    ReplyDelete