Tyden 32-33

by September 23, 2017 0 comments
Tohle byl zase takovy chudsi tyden - kdo je zvedav na sportovni report, muze dnesni prispevek v klidu preskocit. Kdo si rad pocte, jak divne je tehotenstvi, ctete dal.

V prumeru 6 500 kroku denne, coz neni moc. A to byly celkem vybojovane - po praci jsem se kazdy den vydala aspon dvakrat obejit park, jinak bych nemela skoro nic. A ne kazdy den se mi chtelo, ale vzdycky jsem se dokopala.

Od pondelka jsem zase bojovala s necim, co se tvarilo jako vracejici se nevolnosti. Nastesti jen "na sucho", zadne objimani misy. Ale bylo to docela znepokojive. Tak jsem zkusebne vysadila tabletky zelezo + kyselina listova, protoze ty by to teoreticky mohly zpusobovat. Ted se zase vic priklanim k tomu, ze je to z paleni zahy (to uz se mi totiz stalo na podzim - zaha nepalila, jen mi bylo spatne - a dostatek Gavisconu to spravil). Takze konzumuju bilou tekutinu vic, nez predchozi dny. Uvidime, snad to prejde. Chute se mi zase zmenily, dneska jsem dneska slusne mnozstvi loveckeho salamu.

K tomu jsem v pondeli mela trochu teplotu (IMHO ze zmeny teploty po navratu z dovolene), ale to nastesti bylo brzo pryc. Taky jsem byla na zacatku tydne extremne unavena (spala jsem 16h denne a to bych zvladla i vic, ale nedovolila jsem si to, protoze to uz by bylo fakt moc).

Snazim se kazdy den si cvicit tehotenskou jogu - spis meditace, uvolnovani svalu, panevni dno... kdyz neni cas, aspon 5-10 minut relaxace. Kdyz je cas, 40 minut to klidne da.


0 comments:

Post a Comment