Tyden 13-14

by May 24, 2017 2 comments
Pondeli: TRX/posilovani pro tehotne

Dneska jsem stravila pulku dne na vysetrenich a tak mi rozpichali ruku, nez ze me vymackli trochu krve, ze cvicit jsem se neodvazila.

Utery: 15-30 minut chuze (idealne indianske)

Rano mi zase bylo blbe... a pak jsem nejak nemela mentalni silu. Velky houby jsem delala.

Streda: tehotenska joga

Dneska bylo odpoledne spise spolecenske, ale stihla jsem aspon 20 minut protahovani - musela jsem, protoze posledni dve noci jsem se moc nevyspala, budily me bolave kycle.





Ctvrtek: 30-60 minut chuze (idealne indianske)

Rano to zase stalo za to... moc jsem toho pres den nesnedla, na nejakou aktivitu nebyla vubec sila :(

Patek: TRX/posilovani pro tehotne a kratka chuze (indianska)

Ty jo, uz je to mesic, co jsem zacala psat a hlavne co jsem zacala doufat, ze uz to bude lepsi. Desne me boli kycle, bedra, ramena - budi me to nekolikrat za noc. Uz se z toho musim prece vyhrabat a zacit byt schopna neco delat! A tohle mely byt prispevky o cviceni v tehotenstvi, ne o tom, jak je mi blbe. Za to se omlouvam, plany jsem mela jine. Vydrzte, uz se to prece musi zlepsit a zacne to byt o cviceni :)

Dopoledne jsem zvladla TRX:



Byl to mazec, ale konecne se zase citim trochu jako clovek :) Ona na konci vzdycky rika, ze pokud jsme porad svezi, muzeme si to dat jeste jednou. Jsem zvedava, jestli se mi to nekdy povede :D

Odpoledne jsem si dala prochazku ke kadernici, to byla bajecna mazera. Bylo celkem teplo a trochu prselo, vzduch bajecne vonel hlinou, kvetoucima kytkama, piskem, no skvely.

Sobota: tehotenska joga

Tak vaha tvrdi, ze jsem konecne prestala hubnout! :) Dopoledne jsem si dala jogu, naprosto dokonaly na moje bolavy boky :)



A kdyz se zaludek pred obedemem uklidnil, zajela jsem konecne nakoupit (uz jsem chtela zajet dlouho, ale dneska jsem konecne citila, ze to zvladnu) - za par tydnu letim na dovolenou a nemela jsem plavky - uz mam! :)

Nedele30-60 minut chuze (idealne indianske)

Dopoledne se uplne nevydarilo, ale nekdy kolem jedne jsem byla schopna snist vyvar s hraskem a protoze pocasi bylo uplne uzasny, vydala jsem se na prochazku do parku a pak do mekace pro jahodovou zmrzlinu. Skvely odpoledne :)


2 comments:

  1. Super, super.. na dalku fandim.. s tehotnymi bezkynemi se roztrhl pytel:).. a to je moc dobre!!!!
    Tak vsem tem jogam.. a budoucimu behu s kocarkem.. ZDAR! 12:)

    ReplyDelete