Pondělí 28.12. - bez pohybu

by December 28, 2009 0 comments
Včera navečer jsem si šla podle plánu zaběhat - stihla jsem to až za soumraku, tak jsem místo lesa zvolila nudný ovál u školy. Je kilák a půl daleko a když jsem k němu doběhla, bylo zamčeno. Grrr, co mi to dělají, kde tady budu teď mezi paneláky běhat? Nakonec jsem našla vedlejší vchod skrz tenisovou školu: "Nepovolaným vstup zakázán". Z nafukovací haly jsem slyšela povely a hekání - kontrolovala jsem to každé kolečko, když jsem běžela kolem - sice jsem si už našla místo, kdy byl plot nižší a asi bych ho zvládla přelézt, kdyby mě tam zamkli, ale raději bych vyběhla ven zase normálně vrátky. Nakonec jsem stejně ovál opustila dřív, než jsem plánovala, protože mě bolela ta noha. Problém je u kyčle, asi u nějakého malého svalíku - když chci ve stoje zvednout nohu nahoru, bolí to a moc to nejde. Vadí to při běhu a jiném cvičení, normálně při chůzi ne.
Rozhodla jsem se tedy nechat tomu nějakou dobu volno, dneska vynechávám posilování, zítra fartlek a pak uvidíme. Docela ironie na to, že jsem se včera rozhodla si znova vést blog každodenně. Mým dnešním pohybem byl tedy jen 4km výlet na kole na nákup a mnohahodinové máchání ruky nad papírem při učení (opisování mě pomáhá si to zapamatovat).
A když už necvičím, zkouším se soustředit se na jídelníček. Dneska to docela šlo, i když odpoledne mi nebylo nejlépe, takže jsem si dala o chlebík navíc. Zítra bude hůř, ale o tom až pozítří - zítra záznam asi vynechám, protože to nestihnu, trénink bude nulový a večer mě čeká hodně jídla - zkrátka nic, s čím bych se chtěla chlubit.
trénink
-
otužování
Stálo mě to dost sil, ale šlo to. Poslední dobou se ale nikam moc neposouvám, měla bych asi trochu přitvrdit.
strava
jablko, kefír, vlašské ořechy, skořice
mandarinka
vepřové, celozrnné těstoviny, okurka, olivový olej, salátové listí
2 kousky cukroví, celozrnné chlebíky, sýr
kuřecí, dušená zelenina
→ 6718kJ

0 comments:

Post a Comment