Pondělí 26.4.2010

by April 26, 2010 0 comments
Plán:
plavání, kratší kolo

Skutečnost:
kolo, 41km za 2:37 čistého času (hrubého i se vším vyřizováním a svačinou 3:55)

Ráno jsem se probudila brzo, bolavé břicho mi nedalo spát - ano, opět mě trápily mé měsíční bolesti. S plaváním jsem se tedy rozlučila, vzala asi Ataralgin, sedla na kolo a jela vyřizovat, co jsem potřebovala - koupit díly na auto, zavést je mechanikovi a stavit se v pojišťovně. Cesta tam super, zima, ale hezky. V Hlubočepích to dost páchlo močůvkou, na Barrandovském mostě byl vzduch jak ve výfuku, ale jinak bylo krásně. Objevila jsem hned několik zajímavých míst, např. dlouhatánský tunel pro pěší pod Vítkovem. O něm jsem neměla ani tušení :) Zajímavý zážitek, tak dlouhým tunelem jsem na kole ještě nejela :) Po cestě zpátky už začalo dost fičet a jen těsně mě minul liják - spustil se, až když už jsem doma spokojeně jedla těstoviny :) Fajn výlet. Jen malinko pochybuji o jeho prospěšnosti na mé zdraví - po příjezdu domů jsem si vyčistila obličej bílou vatičkou a myslím, že kdybych místo obličeje setřeba podlahu, že by vatička tak černá nebyla. Když mi tolik prachu a špíny uvízlo na obličeji, kolik jsem toho hnusu asi vdechla... :)

Jídlo:
Dobrá vláknina, jablko, mandle, kefír, skořice
malá Enervití tyčinka
celozrnné těstoviny, sýr, neslazený kečup, fazole
banán, jablko, jogurt, ovesné polštářky, mandle
chleba
salát, olivový olej, rančata, kukuřice, Lučina do salátu

0 comments:

Post a Comment